آرامش و رضايت هموطنان در سفر با ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي اصل است

روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي

معاون وزير راه و شهرسازي به همراه جمعي از مسئولين ذيربط شهرداري تهران از پايانه و پارك سوار در حال احداث شرق پايتخت از روند اجرايي و پيشرفت عمليات بازديد كرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي مهندس داود كشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس اين سازمان در اين بازديد بر آسودگي خاطر و سهولت در آغاز سفر با ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي و حضور مسافران در محيطي كاملا” منظم  و مدل هاي روز دنيا تاكيد نمود و احداث پايانه و پارك سوار شرق تهران را در انجام سفرها حائز اهميت دانست .
مهندس كشاورزيان پس از  تو ضيحات و گزارش مهندس مشاور و پيمانكار پروژه ي احداث ، از بخش هاي مختلف اين پايانه از جمله محل پيش بيني شده دفاتر شركتهاي مسافري ، پاركينگ ها ، سكوي سوار و پياده شدن مسافران ، كانترهاي تحويل چمدان ، محوطه و ساير بخش ها بازديد نمود .
وي ابراز اميدواري كرد تا با پايان عمليات اجرايي و بهره برداري از اين پايانه هموطنان به ويژه ساكنان پايتخت كه قصد سفر به استانهاي شمالي ، شرقي و برخي مقاصد جنوبي كشور را دارند با آسايش و راحتي به اين مكان  مراجعه و سفر خود را آغاز و يا به عنوان پايان سفر و مقصد از امكانات پيش بيني و طراحي شده بهره مند گردند .
مهندس كشاورزيان وجود زير ساخت هاي لازم جهت دسترسي آسان از نقاط مختلف شهر به اين پايانه را نيز مهم برشمرد .
شايان ذكر است كه زير بناي پايانه جديد شرق  در بخش ترمينال حدود ٢٥ هزار متر مربع و در بخش پاركينگ ١٧ هزار متر مربع مي باشد و در سه طبقه ساختمان ترمينال و يك طبقه پاركينگ با نماي شيشه اي و سقف سازه فضايي به صورت قوسي ، توسط سازمان عمراني مناطق شهرداري تهران در منطقه ١٣ بزرگراه تهران – دماوند در حال ساخت است .
بر اساس  اين گزارش دكتر شهريار افندي زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران و مدير عامل سازمان پايانه هاي شهر تهران كه در اين بازديد حضور داشتند مطالبي در خصوص روند پيشرفت پروژه مطرح نمودند .
گفتني است معاون حمل و نقل و مدير كل دفتر مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي و مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان تهران مهندس كشاورزيان را در اين بازديد همراهي مي نمودند