اجاره و اتوبوس دربستی

اجاره و اتوبوس دربستی

اجاره و دربستی اتوبوس مینی بوس کرایه  ارزان شرکت واحد  وی آی پی بهشت زهرا کربلا  اربعین  قم جمکران محمود آباد تهران کرایه دربستی ارزان شرکت واحد

شرکت رساسیر اجرا کننده سرویس دربستی و گردشگری با اجاره انواع خودروهای اتوبوس، میدل باس، مینی بوس، تویوتا هایس،انواع ون و نارون، سواری (تشریفات و معمولی) می باشد.

اجرای تمامی تورهای سیاحتی، زیارتی، علمی، نمایشگاهها، طبیعت گردی، گردشگری و توریسم درمانی، ترانزیت، سفرهای داخلی و خارجی؛ سرویس ایاب و ذهاب کارخانجات، شرکتها، ارگانها، مراکز آموزشی، درمانی، ادارات دولتی و بخش خصوصی، مراسم، تشریفات، همایش، اجلاس همچنین ارائه سرویس خدمات خودرو جهت ساخت و پردازش فیلم (سینمایی-تلویزیونی)؛ حمل و نقل داخلی و بین المللی کالا؛ اجاره انواع اتوبوس میدل باس مینی بوس ون و سواری از دیگر خدمات این شرکت است.

خدمات رساسیراجاره و اتوبوس دربستی

شرکت رساسیر آماده ارائه خدمات سرویس اجاره و  دربستی اتوبوس میدل باس مینی بوس ون و سواری؛ اجاره مدرن ترین و جدیدترین اتوبوس های VIP، میدل باس، مینی بوس، ون تویوتا و سواری های کولردار و تشریفات؛ سرویس ایاب و ذهاب، امور دربستی داخل و خارج شهر؛ اجاره خودرو، تور های کوچک و بزرگ، همایشها و کنفراسها، اردوی تیم های ورزشی، تور های علمی مدارس و برنامه های زیارتی و مذهبی؛ ارائه انواع سرویس های دربستی با اتوبوس های کولردار، بهشت زهرا، اربعین ایام محرم و صفر کربلا نجف و  مجالس جشن و عزاداری و همچنین ارائه اتوبوس جهت سرویس دهی به شرکت ها، زائرین محترم کربلا مشهد و ….، مهمانیها و بهشت زهرا، سفارت ها، سازمان ها به شما مسافران گرامی و گرانقدر می باشد.

اجاره و دربستی اتوبوس مینی بوس کرایه  ارزان شرکت واحد  وی آی پی بهشت زهرا کربلا  اربعین  قم جمکران محمود آباد تهران کرایه دربستی ارزان شرکت واحد

قیمت اجاره و دربستی اتوبوس ارزان ؟

اجاره اتوبوس دربستی به تمام نقاط ایران با مناسب ترین قیمت ، بهترین کیفیت و امکانات بالا و پیشرفته با اتوبوس های جدید ولوو B9 VIP و رانندگان مجرب و مطمئن و اجاره اتوبوس دربستی vip با رانندگان مجرب و مطمئن و آموزش دیده و بهترین اتوبوس های VIP ولوو، اسکانیا، بنز، رنو و مان و سرویس ادارات و کارخانجات و شرکتهای پخش از دیگر خدمات این شرکت می‌باشد.

اطلاع از قیمت اجاره و اتوبوس دربستی  رساسیر

برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش همین حالا با شرکت رساسیر تماس بگیرید.

برای مشاهده اطلاعات تماس روی متن زیر کلیک کنید:

09124080140

http://rasaseyr.com/2016/12/19/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

 ازدیگر خدمات رساسیر:

 

اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا واحد گشت

اجاره اتوبوس برای مراسم ترحیم خاکسپاری به بهشت زهرا  بهشت سکینه قبرستان ارامنه و دیگر نقاط  ایران و تهران

اتوبوس دربستی بهشت زهرا واحد گشت

اتوبوس دربستی برای انواع ارگانها:

رسا سیر  اماده ارائه انواع اتوبوس های دربستی برای مراسم ترحیم و خاکسپاری – بهشت زهرا و …. می باشد و همچنین :

برای ارگانها و سازمانهای مختلف با خدماتی بسیار متنوع را دارد.
سفر و انتظار رسیدن به هدف با توجه به خصلت انسانی و رسیدن به هدف در کمترین زمان بسیار خسته کننده بوده و مسافران را ازرده خاطر میکند و برای حل این مشکل باید امکاناتی داشته باشیم که طول مسیر خسته کننده نباشد.

کرایه اتوبوس بهشت زهرا

کرایه اتوبوس بهشت زهرا قیمت کرایه اتوبوس بهشت زهرا اجاره اتوبوس ارزان بهشت زهرا– رساسیر سرویس اجاره و دربستی اتوبوس برای بهشت زهرا و دیگر مناطق مانند احاره اتوبوس برای اربعین  برای کربلا برای بهشت زهرا

کرایه اتوبوس قم – جمکران

رساسیر اراده دهنده سرویس های اتوبوس مینی بوس vip  وی آی پی با قیمت های مناسب وارزان به تمام شهرهای ایران می باشد. از جمله شهرهای مذهبی قم – جمکران

 140 80 40 0912

اجاره اتوبوس محمودآباد تهران

سرویس دربستی و گردشگری با انواع خودروهای اتوبوس ،
مینی بوس، تویوتا هایسهایروف ، ون ، سواری (تشریفات و عادی(
اجرای تورهای سیاحتی ، زیارتی ، علمی ، نمایشگاهها ، طبیعت گردی ، گردشگری و توریسم درمانی ، ترانزیت ، سفرهای داخلی و خارجی
– سرویس ایاب و ذهاب کارخانجات ، شرکتها ، ارگانها ، مراکز آموزشی ، درمانی ، ادارات دولتی و بخش خصوصی،مراسم ، تشریفات ، همایش ، اجلاس
– ارائه سرویس خدمات خودرو جهت ساخت و تولید فیلم (سینمایی-تلویزیونی)….. کرایه اتوبوس بهشت زهرا……..

قیمت اجاره اتوبوس تا بهشت زهرا  شرکت واحد

اجاره اتوبوس شرکت واحد

اجاره انواع اتوبوس میدل باس مینی بوس ون و سواری
سرویس دربستی اتوبوس مینی بوس ون و سواری
اجاره مدرن ترین اتوبوس VIP، مینی بوس ، ون تویوتا و سواری کولردار
سرویس ایاب و ذهاب ، امور دربستی داخل و خارج شهر
اجاره خودرو ، تور های کوچک و بزرگ ، همایشها و کنفراسها ،
تیم های ورزشی ، تور های علمی مدارس و برنامه های مذهبی……. قیمت اجاره اتوبوس بهشت زهرا…….

اجاره اتوبوس ارزان برای بهشت زهرا

از خدمات شرکت رساسیر اجاره  و کرایه اتوبوس برای بهشت زهرا و کرایه اتوبوس برای بهشت زهرا می باشد. رساسیر با مهزترین و برز ترین لتوبوس ها و مینی بوس ها و میدل باس ها و مناسب ترین قیمت خدمات به مسافرین و مشتریان عزیز ارائه می دهد.

بازار داغ اتوبوس ها برای اربعین

اجاره اتوبوس شرکت واحد
کرایه اتوبوس و مینی بوس  برای اربعین ؟  اجاره اتوبوس برای اربعین   قیمت اجاره اتوبوس برای اربعین رزرو اتوبوس و دربستی اتوبوس برای اربعین 

حضور ۲ و نیم میلیون ایرانی در مراسم اربعین حسینی کربلا بازار بعضی کسب‌وکارها را به‌طور موقت داغ کرده که یکی از آنها اتوبوس‌های دربستی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کسب و کار ، حدود 80 درصد از این 2و نیم میلیون نفر با اتوبوس به مبادی مرزی کشور عزیمت می‌کنند و بیشتر این افراد که در قالب کاروان‌های آشنایی و فامیلی سازماندهی شده‌اند، ترجیح می‌دهند در یک اتوبوس کنار هم باشند، به همین دلیل مراجعه به مالکان اتوبوس خویش‌فرما و شرکت‌های مسافری برای دربست کردن اتوبوس افزایش قابل توجهی داشته است. رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافربری در این باره توضیح داد: با توجه به افزایش چندبرابری مسافران به مبادی مرزی تعداد اتوبوس‌های لازم برای این کار را آماده کردیم و به همین دلیل کمبود و افزایش بی‌رویه قیمت نداشتیم.

شرکت رساسیر اجاره و دربستی اتوبوس و مینی بوس برای اربعین

  140 80 40 0912

 

کرایه اتوبوس تا مرز مهران برای اربعین  چقدر است ؟

کرایه اتوبوس تا مرز مهران برای اربعین ؟  اجاره اتوبوس برای اربعین  قیمت اجاره اتوبوس برای اربعین رزرو اتوبوس و دربستی اتوبوس برای اربعین

کرایه اتوبوس تا مرز مهران برای اربعین ؟  اجاره اتوبوس برای اربعین  قیمت اجاره اتوبوس برای اربعین رزرو اتوبوس و دربستی اتوبوس برای اربعین

رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافربری کشور به نرخ اتوبوس‌ها در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: نرخ اتوبوس در حال حاضرسال 1396 برای مرز مهران ۳۸ هزار تومان است و زمانی که یک سر خالی می‌شود این نرخ ۷۶ هزار تومان می‌شود.

کرایه اتوبوس تا مرز مهران چقدر است؟به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه “صبح و گفتگو” رادیو گفت و گو با موضوع ساز و کار حمل و نقل و اتوبوس‌های بین شهری برای مسافران اربعین و با حضور احمدرضا عامری رئیس اتحادیه شرکت‌های مسافربری کشور و حمیدرضا گودرزی سخنگوی ستاد اربعین و مسئول ستاد اربعین استان تهران به روی آنتن رفت.

احمدرضا عامری در خصوص گران شدن هزینه بلیط‌های اتوبوس در زمان اربعین گفت: اتوبوس‌ها در مسیر‌هایی که برای اربعین امام حسین (ع) به سمت مرز‌ها می‌روند، یک سر خالی هستند یعنی اتوبوس‌ها که قرار است از نهم آبان به سمت مقصد حرکت کنند بعد از تخلیه مسافر در سر مرز‌ها به صورت خالی بر می‌گردند.کسب اطلاع از کرایه اتوبوس تا مرز مهران ……

حداقل کرایه اتوبوس تا کربلا برای اربعین

فارغ از بعد معنوی و عرفانی این مراسم برای رسیدن تا نجف و آغاز پیاده روی هر زائر باید هزینه‌هایی بپردازد که هرسال این هزینه بیشتر می‌شود اما در مقابل کیفیت خدمات ارائه شده تغییری پیدا نمی‌کند که بیشترین قصور در این زمینه متوجه کشور عراق است که به سبب درگیری های داخلی و جنگ با داعش هنوز نتوانسته زیر ساختهای کشور خود را ترمیم کند.

اولین مرحله: حداقل کرایه اتوبوس تا کربلا برای اربعین

از سال گذشته سازمان حج و زیارت برای ساماندهی به زائران اربعین و ثبت مشخصات این افراد سامانه‌ای به نام سماح طراحی کرده که افراد می‌بایست به صورت گروهی در این سامانه ثبت نام کنند تا از همین طریق بتوانند برای اخذ ویزا از سفارت عراق اقدام کنند.

امسال هزینه صدور ویزا برای هر نفر 40 دلار از سوی کشور عراق تعیین شده که در این سامانه می‌توانند معادل ریالی آن یعنی 145 هزار تومان را پرداخت کنند علاوه بر آن 10 هزار تومان به عنوان خدمات و 25 هزار تومان هزینه بیمه بایستی هر نفر پرداخت کند که البته این هزینه آخری حرف و حدیث‌های فراوانی به وجود آورده است.

بیمه اجباری و انحصاری : حداقل کرایه اتوبوس تا کربلا ویژه اربعین و دیگر ایام

سال گذشته هر زائر به اختیار می‌توانست با مراجعه به یکی از دفاتر بیمه با پرداخت 7 هزار تومان خود را تا سقف 50 میلیون تومان بیمه کند و یک دفترچه دریافت می‌کرد اما امسال علاوه بر اینکه چند برابر باید هزینه بیمه را به اجبار بپردازد فقط یک شرکت بیمه برای این کار معرفی شده و هیچ مدرکی به فرد بیمه شده ارائه نمی شود.

بعد از گرفتن مانیفست یا ویزا می‌توان از سه گذرگاه مرزی مهران چذابه و شلمچه وارد کشور عراق شد که مهران به سبب نزدیکی به شهرهای مرکزی و تهران شلوغ ترین مرز محسوب می‌شود.هر چند امسال هر استان از پایانه مشخصی می‌تواند به کشور عراق وارد شود اما اینکه این تقسیم بندی تا چه حد رعایت شود معلوم نیست. کسب اطلاع از حداقل کرایه اتوبوس تا کربلا اربعین

 چطور و از چه راهی به کربلا سفر کنیم؟

برای سفر به کربلا دو راه اصلی وجود دارد؛ مسیر زمینی و مسیر هوایی. مسیر زمینی سفر به کربلا از استان‌های غربی کشور می‌گذرد و یکی از شلوغ‌ترین مسیرها برای سفر به شهر کربلاست.

مرز مهران، مرز شلمچه، مرز خسروی و… از عمده‌ترین مرزهای عبوری زائران به سمت کربلا هستند.

اما اگر در ایام اربعین حسینی عازم کربلا هستید، توصیه می‌کنیم یا زودتر از موعد سفر خود را شروع کنید و یا مسیر دیگری را برای رسیدن به کربلا انتخاب کنید.

در ایام اربعین، مرزهای معروف به سمت کربلا ازبدنبال ازدحام جمعیت، رفت و آمد با کندی انجام می‌شود.

اگر فرزند خردسال دارید و یا با افراد مسن همسفرید، به هیچ عنوان راه زمینی، مخصوصاً عبور از مرزهای معروف‌تر را انتخاب نکنید! گرمای هوا، شلوغی، نبود امکانات بهداشتی و رفاهی مناسب و… از جمله علل مهم برای عدم انتخاب مرز زمینی است.

اجاره و دربستی اتوبس کربلا  در رساسیر

در سال‌های اخیر فرودگاه نجف اشرف به بهره‌برداری رسیده و دارای امکانات رفاهی مناسبی است.

یکی از عمده‌ترین مسیرهای پروازی فرودگاه نجف، مسیر پرواز تهران نجف و بالعکس است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران نجف تنها ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه مسیر را تا نجف طی می‌کنید!

مسیر پروازی تهران تا نجف برای کسانی که همراه کودکان خردسال و سالمندان سفر می‌کنند بهترین و راحت‌ترین راه سفر است.

سامانه‌ی فروش آنلاین بلیط و تور کی سفر با افتخار یکی از ۵ ارائه‌کننده‌ای است که مجوز برگزاری پرواز اختصاصی در خط پروازی تهران نجف را دارد و در این راه پیشگام است.

سالانه تعداد زیادی از مسافران اربعین حسین، از طریق پروازهای کی سفر عازم نجف می‌شوند و به جای سختی راه با آسودگی خاطر به زیارتشان می‌پردازند.

 رساسیرعرضه کننده‌ی اختصاصی بلیط تهران نجف یکی از اصلی‌ترین هواپیمایی‌های ارائه‌کننده‌ی تورهای زیارتی و سیاحتی است و امنیت آسایش مسافرش را ضمانت می‌کند.

۲. چه زمانی برای سفر به کربلا مناسب است؟

طبیعی است که بهترین زمان سفر صرفاً بستگی به شما دارد! اگر دوست دارید در خلوت به زیارت بقاع متبرکه بروید و آرام بی‌دغدغه با خدای خود خلوت کنید، طبیعتاً باید در ایامی از سال که کربلا خلوت‌تر است عازم سفر شوید. ولی اگر مصادف شدن زمان سفر، با مناسبت‌های مهم مذهبی چون ایام تاسوعا و عاشورا و یا ایام اربعین برایتان در اولویت است، پس باید خود را برای شلوغی هم آماده کنید! کربلا مانند مقاصد دیگر فصل و زمان خاصی ندارد! هر وقت دل پرید، موقع سفر است!

۳. چطور برای سفر به عراق ویزا بگیریم؟

کرایه اتوبوس 

 

سفر به کشور عراق برای ما ایرانیان یکی از ساده‌ترین سفرهای خارجی است. برای دریافت ویزای عراق، نیازی نیست به سفارت این کشور مراجعه کنید؛ پیش از معرفی راه‌های دریافت ویزا باید بدانید که ویزای کشور عراق در دو نوع انفرادی و گروهی صادر می‌شود. ویزای انفرادی تنها برای شخص صادر می‌شود و به مدت ۳۰ روز اعتبار دارد؛ اما ویزای گروهی عراق برای کسانی که با کاروان مسافر جابه‌جا می‌کنند کاربرد دارد. ویزای گروهی عراق به مدت ۳ ماه اعتبار دارد. به این نکته نیز توجه کنید که ویزای عراق یک‌بار ورود است. یعنی از زمان اخذ ویزا تنها می‌توانید یک‌بار به این کشور وارد شده و از آن خارج شوید. با یک‌بار ورود و خروج به کشور عراق، ویزای شما باطل می‌شود و باید مراحل را برای اخذ ویزای عراق دوباره انجام دهید.

برای گرفتن ویزای عراق، کافی است به سامانه‌ی سماح مراجعه کنید و پس از ثبت نام اولیه، برای قطعی کردن ثبت نام به یکی از دفاتر کارگزاری امور زیارتی مراجعه کنید. کارگزاری‌های امور زیارتی مدارک متقاضی را به سفارت عراق تحویل می‌دهد و سفارت پس از تائید ویزای شخص را به کارگزاری می‌فرستد. توجه داشته باشید که اگر مدارک موردنیاز برای سفر ناقص باشد سفارت مدارک را بازمی‌گرداند و ویزایی صادر نمی‌شود.

 

 اجاره اتوبوس اجاره و دربستی اتوبوس و مینی بوس ارزان

اجاره اتوبوس برای اربعین قیمت اجاره اتوبوس برای اربعین  اجاره اتوبوس برای اربعین اجاره اتوبوس برای بهشت زهرا – دربستی اتوبوس بهشت زهرا – واحد گشت بهشت زهرا – مراسم ترحیم بهشت زهرا – کرایه اتوبوس تا بهشت زهرا
اجاره اتوبوس محمود آباد تهران اجاره اتوبوس قم  جمکران تهران اجاره اتوبوس برای مشهد اجاره اتوبوس وی ای پی اجاره اتوبوس vip شرکت واحد دربستی ارزان
اجاره مینی بوس
دربستی
کرایه اتوبوس و مینی بوس

اجاره اتوبوس و مینی بوس دربستی اتوبوس و مینی بوس اجاره و دربستی اتوبوس مینی بوس کرایه  ارزان شرکت واحد  وی آی پی بهشت زهرا کربلا  اربعین  قم جمکران محمود آباد تهران کرایه دربستی ارزان شرکت واحد

اجاره اتوبوس و مینی بوس ایاب ذهاب ارگان ها و اداره ها

اجاره اتوبوس راهیان نور

اجاره اتوبوس راهیان نور :راهیان نور نامی است برای گروه بزرگی از کاروان‌های سیاحتی – مذهبی در ایران که به بازدید از مناطق جنگی بازمانده از جنگ ایران و عراق در غرب و جنوب غربی این کشور می‌پردازند. بیشتر این کاروان‌ها هم‌زمان با تعطیلات نوروزی و نیز تعطیلات تابستانی، برای مناطق غرب کشور، فعال می‌شوند و مناطق مرزی استان خوزستان به ویژه منطقه شلمچه از مقصدهای پرطرفدار این گروه‌هاست. همچنین به سمت یادمان شهدای شوش نیز سفر می‌کنند.

اجاره اتوبوس کربلا

مرز خسروی پیشرفته‌ترین مرز ایران با عراق است
17 شهریور 1398

ویزای کربلا در سال 1398



سرنوشت مرزهای صادراتی ایران به عراق در ایام اربعین
17 شهریور 1398
با فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی تقاضا برای سفر به کربلا و دیگر شهرهای زیارتی در عراق بالا می‌رود. سید احمد الصافی امام جمعه کربلا آمار نهائی زائران حسینی در محرم و اربعین سال 1397 را 15 میلیون و 300 هزار نفر اعلام کرد. طبق آمار منتشر شده از سوی ستاد مرکزی اربعین در ایران، حدود 2 میلیون و 300 هزار نفر از این تعداد، ایرانی بوده‌اند.

ویزای سال 1398، رایگان

ثبت بیش از 2 میلیون زائر ایرانی در سفر به عراق در حالی رقم خورده است که تا سال گذشته، زائران برای ورود به خاک عراق باید ویزا دریافت می‌کردند اما بر اساس توافقات صورت گرفته میان مقام‌های ایرانی و عراقی مقرر شده تا ویزای عراق برای ایام اربعین از تاریخ دهم شهریور ماه (1 محرم 1441) لغایت هفتم آبان ماه (30 صفر 1441) به کلی حذف شود.

متقاضیان تنها با همراه داشتن گذرنامه که باید حداقل 3 ماه اعتبار داشته باشد، دریافت بیمه‌نامه معتبر و تعیین مرز خروجی می‌توانند وارد خاک عراق شوند اما باید حتما قبل از آغاز سفر خود در سامانه « سماح» به نشانی https://samah.haj.ir ثبت‌نام کنند. بعد از آنکه زائران درسامانه سماح مدارک خواسته شده و اطلاعات خود را در سایت قرار دادند نزدیکترین دفتر زیارتی مجاز به محل سکونت خود را در سایت انتخاب و به همراه گذرنامه معتبر و دو قطعه عکس ٤*٣ پشت زمینه سفید و ترجیحاً شبیه عکس گذرنامه باید به دفتر زیارتی انتخاب شده مراجعه کنند.

امکان انصراف در این سامانه تا 2 روز قبل از تاریخ اعزام امکان‌پذیر است و پس از آن سامانه اجازه انصراف نخواهد داد. ثبت نام در سامانه سماح رایگان است و هزینه‌هایی که دریافت می‌شود صرفاً جهت خدمات درمانی و بیمه‌ای زائرین است که مجموعا 22 هزار تومان است؛ همچنین چنانچه زائرین جهت ثبت نام به دفاتر زیارتی مراجعه کنند مبلغ 3 هزار تومان به عنوان حق‌الزحمه بابت ثبت نام و ارائه رسید چاپی بر هزینه خدمات درمانی و بیمه‌ای اضافه پرداخت خواهند کرد.



مرز ایران و عراق در سال 1398

بازگشایی قدیمی‌ترین مرز اعزام زائران کربلا

یکی از مهم‌ترین رویدادهایی که امسال هم‌زمان با برگزاری مراسم اربعین رقم خورد، بازگشایی مرز خسروی به‌عنوان قدیمی‌ترین و شمالی‎ترین مرز اعزام زائران به عراق است که بعد از گذشت چندین سال از بسته شدن، روز 15 شهریور با حضور وزرای ایران و عراق به صورت رسمی برای تردد زائران اربعین حسینی (ع) بازگشایی شد.

مرز خسروی نزدیکترین نقطه از ایران به بغداد، کربلا، کاظمین و سامراست و فاصله این مرز تا بغداد پایتخت عراق 190 کیلومتر، تا نجف 380 کیلومتر، تا کربلا 315 کیلومتر، تا کاظمین 203 کیلومتر و تا سامرا نیز 326 کیلومتر است و این فاصله در مقایسه با سایر مرزها یک ظرفیت برای استان کرمانشاه به‌ویژه مردم قصر شیرین محسوب می‌شود.

به اعتقاد مسئولان استانی، بازگشایی مرز خسروی و هدف سفر شدن استان سبب رونق گردشگری مذهبی، تقویت زیرساخت‌ها و تأسیسات مرزی و تمرکز هرچه بیشتر امکانات کشور به کرمانشاه و انگیزه مضاعف مرزنشینان برای بازگشت به قصر شیرین خواهد شد.

رساسیر مجری دربستی و اجاره اتوبوس مینی بوس جهت کربلا – عراق – ایام اربعین – بهشت زهرا