◄ آمادگی فعالان بخش جاده‌ای برای کمک به زلزله‌زدگان

تین‌نیوز | 

زلزله شب گذشته در غرب کشور بار دیگر مردم کشورمان را عزادار و ایران را در داغ مردمانش سیاه‌پوش کرد. به گزارش تین‌نیوز، سنگینی داغ این حادثه به گونه‌ای بود که در مدت کوتاهی پس از آن و با اطلاع مردم از شدت حادثه، شبکه‌های اجتماعی نیز رنگ و بوی عزاداری به خود گرفت و افراد و گروه‌های مختلف حاضر در این شبکه‌ها با تغییر عکس‌های پروفایل خود به عکس‌های مرتبط با این حادثه و تسلیت به مردم داغدیده، با داغ‌دیدگان همراهی و همدلی کردند.

اجاره اتوبوس دربستی اتوبوس مینی بوس بهشت زهرا قیمت قیمت اجاره اتوبوس برای بهشت زهرا کرایه اتوبوس واحد گشتاجاره اتوبوس برای بهشت زهرا ارزان

در برخی گروه‌های حمل‌ونقلی مرتبط با حمل‌ونقل جاده‌ای، هم در بخش بار و هم در مسافر علاوه بر پیام‌های تسلیت و همدردی با داغ‌دیدگان،  اعضای گروه به‌طور خودجوش پیام‌های مبتنی بر اعلام همکاری برای کمک به مناطق زلزله زده  نیز ارسال کردند.

به گزارش تین‌نیوز، در گروهی مرتبط با حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری، یکی از اعضا با ذکر شماره تماس و عرض تسلیت به دلیل مرگ تعدادی از همو‌طنان، پیامی به شرح زیر ارسال کرد: جهت انتقال نیرو کمکی به شهر زلزله زده کرمانشاه به‌صورت رایگان آماده هستم در صورت نیاز دستور فرمایید و درب منزل بنده نیز به‌روی این عزیزان جهت اسکان باز است.

در گروه مرتبط با حمل‌ونقل جاده‌ای باری نیز، پیامی از سوی یکی از اعضای گروه به شرح زیر ارسال شد: در پی زلزله سهمگین در استان کرمانشاه و به‌خصوص در شهرهای سرپل ذهاب وثلاث، انجمن صنفی رانندگان سنقروکلیایی در گذشت جمع کثیری از هموطنانمان را تسلیت عرض می‌نماید و از کلیه همکاران گرامی خواهشمند است جهت اهدا خون در همه گروه‌های خونی مخصوصا گروه‌های منفی هرچه سریع‌تر به نزدیک‌ترین پایگاه انتقال خون در سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش تین‌نیوز، در پیام دیگری که از همین انجمن صنفی در گروه به اشتراک گذاشته شده، آمده است: از کلیه رانندگان وکامیونداران گرامی درخواست می‌شود جهت کمک به هموطنان عزیزمان در استان‌های غرب کشور و اعزام جهت کمک و یاری‌رسانی به آنها با انجمن‌های صنفی خود در ارتباط باشند. به محض پایان یافتن موقعیت اضطراری در شهرهای حادثه دیده به یاری تمامی رانندگان احتیاج خواهد شد.

کرایه و اجاره  اتوبوس بهشت زهرا

کرایه اتوبوس بهشت زهرا قیمت کرایه اتوبوس بهشت زهرا اجاره اتوبوس ارزان بهشت زهرا– رساسیر سرویس اجاره و دربستی اتوبوس برای بهشت زهرا و دیگر مناطق مانند احاره اتوبوس برای اربعین  برای کربلا برای بهشت زهرا

کرایه اتوبوس بهشت زهرا

رساسیر اراده دهنده سرویس های اتوبوس مینی بوس اسکانیا وی آی پی با قیمت های مناسب وارزان

 140 80 40 0912